Wednesday 14 May 2014

5:2 Dieten Recept - Nyttiga & Kaloriberäknade 5:2 Recept!

Så var det dags att verkligen sätta igång med att gå ner i vikt! Jag har försökt tidigare utan att orkat hålla i riktigt och att något har hänt. Nu har jag tröttnat på att vara överviktig och behöver desperat släppa "ett par kilo". Tänkte jag skulle prova på 5:2 dieten nu, har inte provat det innan och det ska bli intressant att se vart jag hamnar någonstans. Jag har ärligt talat inte hållit en strikt diet under någon längre tid men det är dags att det blir slut på det nu. Uppdateringar kommer när de kommer, jag får hoppas att det fungerar, det har ju gjort det för många andra så nåt borde det väl göra för mig! Jag tänker då inte gå med i typ viktväktarna osv, dels är det svindyrt och sen ger det mig inget mer än vad en vanlig dietist och Internet kan ge... Vad det handlar om i grund och botten är att inte stoppa i sig mer kalorier än vad man gör av med och att hålla sig i rörelse så mycket som möjligt. Det är ju enkel matte, grovt räknat! =D

Nedan så finns en länk till en superbra sajt för de som vill börja med 5:2 diet, annars är ju Google din vän! =)

Min framtid kommer att bli tuff men jag ska ge mig fan på att något måste förändras, är riktigt trött på den här kroppen nu! =/

5:2 Dieten Recept - Nyttiga & Kaloriberäknade 5:2 Recept!


No comments:

Post a Comment